lauantai 17. joulukuuta 2011

Uusi tulokas

Mulla on ollu tooooooosi tylsää. Siis ihan SUPER tooooooooosi tyyyyylsääääää........... Ja toi meillä asuva äkäisempi akka (=emäntä?) on ollu jossain poissa ihan sikapitkään, ja sit mulla ei oo ollu mitään teksää.

Ja nyt meille tuli tämmöinen:


Mä yritän kauheesti nyt pitää vahtia, mut toi äkäinen tuli kanssa takas kotiin, joten se vähän häiritsee mun vahtitoimintoja, ku SE haluis olla vartiopäällikkö. Mut ei se oikeen varmaan kuitenkaan kerkeis, joten mä sit kuitenkin vähän vahtaan aina ku sen silmä välttää...



Niin siis ton tulokkaan takia mä kuulemma en oo päässy viime viikkoina oikein treenailemaan tai mihinkään, paitsi isännän kanssa lenkille. Mut nyt mä oon back in business - tänään pääsin aksaamaan ja huomennakin kuulemmma! Jeee!!!

t. Paso

3 kommenttia:

  1. Sä oot Paso kuule tooooosi ihana vartiopäällikkö!!! Pidäkin hyvä huoli uudesta tulokkaasta!!

    T.Inez ja Heli

    VastaaPoista
  2. Paso-pojalla on nyt pikkuveli, joten vartiointia riittää. Josko sen verran palveluksesta voi ottaa vapaata, että lomalla ehdittäisiin vähän tokoilemaankin.
    Onnea koko perheelle!

    VastaaPoista
  3. Jaana ehdottomasti!! Timokin on joulun jälkeen 2 viikkoa lomalla, joten sitten pääsen varmaan aika helpostikin tokoilemaan. :) Että melkein voin luvata, et milloni sulle vaan sopii!

    VastaaPoista