perjantai 24. elokuuta 2012

Nyt on lenkit kohdillaan!

Hello kaiffarit!
 
Siis nyt on niinQ niiiiiin hyvä meininki meikkiksen lenkkeilyssä!
 
Enstex tässä yhten päivän mä pääsin mukaan ratsastuslenkille. Ja sehän meinaa sitä, et mä saan säntäillä paljon enempi ku tavallisesti, koska se heppa kulkee paljon lujempaa ku toi rahjus-emäntä! HIEMAN oli siiiistiiii pinkoo ihan täysii pitkin metsäteitä. Sit välil mä huvikseni vähä paimentelin sit heppaa, ku oisin halunnu et se lähtee mun kans kisailemaan. Juoksin siin edes siksakkii ja haukuin hirveest. Mut ei se heppa kauheest välittän ja sit toi emäntä oli kauheen pahana. Olin muka vaarassa jäädä alle. Pah. Mäkö vai? Mähä oon niinQ lännen nopein ja ketterin. En MÄ jää minkää kopukan alle. Nih. (Enhän mä jääny myöskää sielä leiril sen mönkkärin alle, mitä emäntä ajo ja mä juoksin eellä ja vieres, paitsi silloin ku kävin ajaas takaa hanhilaumaa rannas).
 
Ja sit toissapäivän, pääsin eka emännän kans juoksulenkille (se on kyl aika hidas ja sit se on muutenki tylsä ku se käskee mun vaan ravata). Mut SIT ku tultii kotii, ni isäntä rupes vetää lenkkivaatteita päälle. No mähä olin tietty heti eteisessä valmiina lähtöön ja pääsinki mukaan. Siis TUPLAJUOKSULENKKI! Vähäx hei hianoooooo!!!!111!!!
 
Lisäx mä oon ollu nyt pitkäst aikaa aksaamas jo KAX ketaa täl viikol! Ja tietty olin paras.
 
t. Paso "Spede" Pasanen - ylipääjohtaja (wannabe)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti