maanantai 12. maaliskuuta 2012

Kotkalaista kansanhuvia

... on lähteä aurinkoisina kevätpäivinä jäälle kävelemään. Viikonloppuisin jos sattuu hyvä sää, on jäällä suoranainen kansainvaellus. Arkena tilaa riittää yleensä vaikka muille jakaa. Tässä vähän kuvamatskua (klikatkaa taas suuremmaksi!), kun käytiin Pason kanssa nautiskelemassa talven parhaasta annista:

Mööh - mä meen jo, tulkaa mukaan!

Kumpi on komeampi, mä vai maisema? Kuva on Kotkan edustalta, Varissaaren eli virallisemmin Fort Elisabethin rantakallioilta.

Nyt saa poseeraus riittää - tuun alas täältä!

Taas se käskee tänne pojottamaan... Tylsäääääää!

Nyt mä ainaki meen.  Morjens!

No okei, kerran vielä. Voinhan mä vähän patsastella, ku oon kuitenki niin komee. Sitäpaitsi täältä näkee aika kauas. Oliskohan tuolla horisontissa leikkikavereita näkyvissä. Tai tyttöjä?!?

No nyt päästiin asiaan! Jiiihaa!!!
Täältä mä tuun! (eihän jalkojen tarvi koskettaa maata kun kerran kymmenessä metrissä, eihän?)


... ja sit mä taas meen!



Näin paljon mulla on tilaa temmeltää. Ja saman verran ellei enemmänkin kaikkiin muihinkin suuntiin. Onko hei hienompaa?!! Ei ole!

Sit vielä tämmöinen potretti. Ikää 11kk.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti